piątek, 8 maja 2015

Makijaż niebiesko-różowy

Ostatnio miałam sporo na głowie, więc trochę się zaniedbałam z pisaniem bloga:) ale już nadrabiam i dziś na tapetę idzie mocno kolorowy makijaż. Mam nadzieję, że Wam się spodoba:)














Twarz:
korektor Loreal True Match Ivory
podkład Revlon Colorstay 150 Buff
kremowy róż W7 rosy
rozświetlacz The Balm Mary Lou Manizer
puder hd Inglot 505

Oczy:
baza pod cienie NYX
biały cień Miyo
niebieski cień z paletki Manhattan Gorgoeus Night Blue
potrójny cień Inglot nr 119
biała kredka Inglot
perłowy cień ecru Essence All about nude 
eyeliner Wibo
tusz do rzęs Maybelline Colossal 
kredka do brwi Essence

Usta:
pomadka Loreal Infallible Fearless Fuchsia





2 komentarze:

  1. Jak dawno tu nie zaglądałam! Piękna pomadka *.* Dobrze, że zauważyłam ją po wyprzedażach, przynajmniej nie będzie kusic:D
    A wywinięcie kreski - cudo!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję:*) a pomadkę kupiłam przez internet, więc i tak było taniej;)

    OdpowiedzUsuń